wtorek, 29 maja 2018

LE PETIT MARSEILLAIS. ROZŚWIETLAJĄCY RYTUAŁ.

Hej kochane!

Dopiero co dodałam post o kampanii LPM zmysłowy duet a tu po kilku dniach kurier wita mnie kolejną paczką od nich! Tak jak pisałam wcześniej nie spodziewałam się tego, wiele moich znajomych na kolejną kampanię się nie dostało i też na to nie liczyłam.


Kiedy otworzyłam paczkę moje oczy tryskały radością! Ta kampania jest coraz lepsza! Jest o wiele bogatsza od poprzedniej, mamy trzy pełno wymiarowe produkty i próbki! Ja otrzymałam ich aż 13! 
Jeżeli chodzi o pełno wymiarowe produkty to otrzymałam dezodorant o pojemności 200ml, który aktualnie testuję. Dezodorant ma zapach olejku z szałwii i morelowego, podoba mi się, jestem również zadowolona z działania. Nawilżające mleczko do ciała 250ml, o zapachu olejku morelowego, białej lili i masy perłowej. No i kosmetyk, który najbardziej zapach przypadł mi do gustu to żel pod prysznic z nutą olejku różanego i morelowego. Nie sądziłam że aż tak bardzo mi się spodoba.

Kampania jest rewelacyjna, uwielbiam LE PETIT MARSEILLAIS za te cudowności które wprowadzają na rynek. Coraz więcej ich kosmetyków jest w sklepach i jak będę tylko mogła będę polecać tą markę bo jest naprawdę świetna.
Zestaw tych kosmetyków i te nuty zapachowe są idealne wpasowane w klimat letni. Bardzo się cieszę z ilości próbek, poprzednio kiedy rozmawiałam ze znajomymi o tej kampanii właśnie mi ich brakowało. Bo mówić można dużo ale żeby wystawić własną opinię trzeba najpierw to przetestować.

#ambasadorkalpm #rozświetlającyrytuał

Pozdrawiam claoos!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz