piątek, 8 czerwca 2018

DENKO MAJ/18 !!!

Hej kochane! 
Witam was w ten upalny piątek! Pogoda jest cudowna, ciężko siedzieć w domu przed laptopem, ale mamy już 8 czerwca więc najwyższy czas na DENKO!
W maju głównie chciałam skupić się na próbkach bo mam ich mnóstwo! Ciągle mi ich przybywa! Miałam wyjazdy więc trochę ich zużyłam. Mało maseczkowałam twarz ale byłam ostatnio bardzo zabiegana, same imprezy rodzinne i do tego jestem w trakcie kupna mieszkania.. Ale chcę to nadrobić! Przy bublach kosmetycznych stawiam </3 a przy kosmetykach godnych polecenia <3! Raczej więcej jest perełek! Denko podzielę na poszczególne grupy:

PRÓBKI I MASECZKI!
MAM TUTAJ:
<3 Maseczkę z serii Fresh Garden Mask Snail od Skin79. Maseczka nawilżająca-odmładzająca. 
<3 Maseczka All That Rose od Skin79. Skin Glow & Moisturizing działa kojąco/łagodząco/nawilżająco.
<3 Maseczka Venetian Carnival Shiny Star-rozjaśniająca.
<3 Bielenda Magic Pell- peeling drobnoziarnisty polecany dla cery szarej zmęczonej.
<3 Ziaja szampon wzmacniający. Kuracja kaszmirowa z olejkiem amarantusowym.
<3 Zestaw miniatuerk I WANT toner i emulsja 2x5ml.
<3 Ziaja Liście Manuka krem nawilżający.
<3 Avon Anew Nutri-Advance odżywczy krem do twarzy.
<3 Benton Aloe BHA Skin próbka toniku.
<3 Ingrid MAKE UP BASE, baza wygładzająco-rozświetlająca. Bardzo mi się spodobała!
<3 Bergamo DNA WRINKLE krem przeciwzmarszczkowy. 
<3 Avon Anew Clinical głęboko regenerujący krem-maska na noc.
<3 Be Beauty oczyszczająca maseczka do twarzy z glinką zieloną. Jest świetna mimo ceny!
<3 Be Beauty Japoński Rytuał, expresowa maseczka nawilżająca.
</3 Be Beauty maseczka Aktywna moc czarnego węgla. Maseczka Peel Off.
<3 Anwen maska do włosów wysokoporowatych, z kiełkami pszenicy i kakao.
</3 Tołpa regenerująca maseczka na naczynka.
</3 Go Cranberry odżywczo-wygładzający krem pod oczy. 
<3 Go Cranberry krem do pięlęgnacji twarzy szyi i dekoltu.
<3 Avena Instituto Espanol balsam do ciała i rąk z ekstraktem z pszenicy.
<3 Anwen maska do włosów niskoporowatych z kokosem i glinką.
<3 Ziaja Liście Manuka żel myjący normalizujący. 


PIELĘGNACJA CIAŁA/WŁOSÓW/TWARZY!
<3 JOHNSON'S Soft żel pod prysznic i do kąpieli Arbuz i Róża.
<3 Jantar szmpon z wyciągiem z bursztynu do włosów zniszczonych.
</3 Bania Agafii balsam do włosów witaminowy Cytryniec.
<3 Nacomi Zielona Glinka, oczyszczająca maska do twarzy i ciała.
</3 Eucryl Fresh Mint proszek do wybielania zębów.
<3 Suchy szampon Batiste blod enchanting naughty.
</3 Marion płyn dwufazowy do demakijażu oczu.
<3 Avon FootWorks Spray do stóp z wyciągiem z orzechów kokosowych.
<3 Avon Naturals mgiełka do ciała o zapachu gruszki i peoni.
</3 Marion 100% naturalny olejek arganowy do włosów i do twarzy.
</3 Naobay krem pod oczy.
<3 NeoBio Fresh Skin peeling do twarzy z wyciągiem z mięty i aloesu EKO.

KOLORÓWKA I PERFUMY!

<3 Avon Little Black Dress 30ml.
<3 BB Super+ Beblesh Balm Orange.
<3 Avon Color trend balsam do ust sugar cookie.
</3 Avon Mesmerize Red.
<3 Avon Pur Blanca.

Recenzje poszczególnych kosmetyków opisuję tutaj na Dresscloud pod nazwą claoos.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz