czwartek, 24 maja 2018

LE PETIT MARSEILLAIS. ZMYSŁOWY DUET DLA DWOJGA.

Dobry wieczór kochani!

Mój pierwszy post będzie dotyczył kampanii organizowanej przez LE PETIT MARSEILLAIS. 
Nie ukrywam że o tej kampanii dowiedziałam się dzięki dziewczynom z DRESSCLOUD, które pisały na forum że ruszył nabór dla nowych ambasadorek LPM no i się zgłosiłam. Szczerze mówiąc nie liczyłam na to, że się dostanę, nie otrzymałam żadnej wiadomości na maila tak jak inne dziewczyny. Po prostu pewnego dnia zawitał kurier, otwieram a tu paczuszka, byłam taka szczęśliwa!
Kampania zmysłowy duet, to coś dla niej i dla niego. Cudowne żele pod prysznic od LE PETIT MARSEILLAIS. Paczuszka nie dość że pięknie zapakowana, dodane ulotki, piękny karton, który otrzymał już swoje zastosowanie! Dwa orzeźwiające żele, które są trafione idealnie w mój gust! 
Męski żel o zapachu czerwonej pomarańczy i szafranu który czuć intensywnie a w szczególności tę nutę pieprzową, bardzo przypadł mi i mojemu P do gustu. Męski zapach mnie po prostu uwiódł! Nuta, trwałość, uwielbiam jak mój chłopak nim pachnie, a utrzymuje się na ciele naprawdę długo!
Damski żel dla mnie o zapachu śródziemnomorskiego granatu bardzo przyjemny dla nosa i wpasowany w mój gust. Bradzo lekki, egzotyczny i odrobinę słodki. Idealny zapach na lato.
Butelki bardzo ładne i praktyczne, mimo pojemności 400ml nie zajmują dużo miejsca w łazience.Jeżeli chodzi o ten duet i o mój wybór męski wygrywa! Zgłosiłam się do kolejnej kampanii, znów nie mam żadnej informacji czy się dostałam, także pozostaje czekać...

Pozdrawiam claoos! 




#zmysłowyduet #ambasadorkalpm 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz